https://PM12597.polomania.hu

Linkblog

felszopo.blog.hu

ragyulás, csacsulás és persze felszopás

Best of Füred

2010.07.13. 22:39 | Mr. Fluffer | 8 komment

 Kedves vén felszopó Barátaim!

 

Minthogy az idei füredi wellness utamat is sötét felhők árnyékolják, arra gondoltam, azért szerzek magamnak néhány kellemes pillanatot, és felidézek néhány classic aranyköpedelmet. Titeket is arra kérlek, ha eszetekbe jut valami, írjátok le!

 

PETI:

"Anyád geci, nyitva a kepu"

 

DANI:

"Kel fel a nap, bassza meg!"

 

PETI:

"Állítólag ez a hely tele van pinával"

 

PETI PUMINAK:

"Ülj már le, te hülye állat!"

 

PETI (a szüret előtt, amikor a Könignél megálltunk elszívni egy cigarettát):

"Anyád, ott a kurva!"

 

PETI:

"Barátom, egy picit beszartál!"

 

PITYU:

"Mi ez, te faszszopó?!"

 

BARANYAI NÉNI:

"Minden szavuk az volt, hogy lehánylak, te geci..."

 

****:

"Menjünk, keressünk olyan lányokat, akik benne vannak..."

 

**** és ****:

"Elnézést uram, Ön itt dolgozik? Hol lehet itt szopatni?"

 

ÉN:

"Peti, a kurva anyád, széthánytad a pulóverem. Most vihetem a patyolatba!"

 

ÉN:

"Mutasd a pinád!"

 

PETI és EGY CSAJ  SUNSET/SUNRISE/SUNSHINEBÓL:  

"Szia, Peti vagyok..."

"Tudom. Már tavaly is próbálkoztál."

 

Nekem egyelőre több nem jut eszembe, várom a ti memoárjaitokat!

SZ F

A bejegyzés trackback címe:

https://felszopo.blog.hu/api/trackback/id/tr592150183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Digweed 2010.07.14. 17:05:56

Van köztünk egy mangalica- Dani

Imádtak minket a ringyaják-Te

Anyád! Füred!!! 2010.07.15. 16:20:44

pontosan:
"úgy néz ki barátom egy kicsit beszartál!"

illetve nem mintha büszke lennék rá, de asszem a mutasd a pinádat én mondtam délután a sétányon egy csajnak :D

Anyád! Füred!!! 2010.07.15. 16:22:25

ja és egy elég komolyat kihagytál:

-gyere apu egyél egy levest, egyel többet rendeltünk!
-szard le, kérjél mégegyet!

:DD

Nynfus 2010.07.15. 17:07:17

@Anyád! Füred!!!: A waxos csotany kifejezest is fureden hallottuk Pistabatol, de mar nem emlekszem a szoveg kontextusra.

Mr. Fluffer · http://felszopo.blog.hu 2010.07.16. 10:22:15

Sajnos Petikém, azt kell mondjam, a mutasd a pinád az én találmányom. Még a dohosban, amikor a vivát néztük, és mindenkin a karl wolf életérzés uralkodott. Az más kérdés, hogyha te ezzel akartál csajozni...

Mr. Fluffer · http://felszopo.blog.hu 2010.07.16. 10:23:37

ANYÁÁÁÁÁÁD:

Szard le, kérjél mégegyet!

emlékszem, kicsit mintha visítottunk volna az étteremben...

Dani, te bűnös voltál 2010.07.25. 15:58:19

'Anyád...akkora vádlija van mint egy lónak' - Laca

Bocsánat, de a 'Barátom egy picit beszartál!' azt hiszem tőlem származik, igazából lényegtelen.

'Gepárd zsidó!!!!' - Tomi

'Anyád, geci majdnem kiégetted a törpe szemét!' - én

'VJ' - Márk

'Most basztál meg egy csuklós buszt' - Márk Petinek

És az örökzöld:
'Welcome to Füred, no fuck!'
süti beállítások módosítása